måndag 20 april 2009

Lovar du att vara ärlig? JA!

Du heter: Johanna R.Svenn

Smeknamn: Oftast Johanna, men r.svenn, svennis eller RS

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen, grinar i mörkret tills man somnar gäller det.

Beroende av: Familj och vänner

Vad behöver du mest just nu: En trygg famn, en glad vän och någon som lyssnar

Vad tror folk om dig? Att jag är bortskämd och har ätstörningar får jag höra ibland.

Stämmer det? Jag är inte ett skit bortskämd, kan inte säga nej bara. Och ätstörningar så nej, jag är petig i maten men när det är något jag gillar slickar jag nästan kastrullerna.

Vad får du oftast komplimanger för? Det händer att nån säger att jag är bra på att fotografera.

Vad säger du för att imponera på någon? Är för självupptagen

Hur imponerar man på dig? Kan laga mat och få mig att skratta. Då ligger man bra till.

Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja verkligen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja!

Var bor du? Leksand

Trivs du där: Jadå, även fast jag vill se en ny del av världen nu.

Äger du några converse: Ja! Hade två men ett par har dykt upp hemma hos min syster, hmm?

Sprit, cider, vin eller öl: Vin och öl!

Vad har du för mobil: Sony Ericson

Nästa mål i ditt liv: Överleva studenten.

Hur svarar du i mobilen: Hallå, eller hej det är Johanna

Vem ringde du senast? Mama

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle gå till hemköp.

Antal timmar sömn inatt: 6½, med många gånger jag vakna.

Sov du ensam: Absolut.

Brukar du komma i tid: Skyller på att jag är tidsoptimist, sällan jag är i tid.

När mår du bra: Så länge jag inte är ensam och hinner tänka för mycket.

När blev du fotad senast: Lördags

Hur känner du dig nu: Hungrig och trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grå

Vad tycker du om fötter: Inte min grej.

Vad saknar du: Mallorca

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Innan tolv, vill jag. Men det händer sällan.

Är du blyg?Ja det händer

Sysslar du med någon idrott: Absolut inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror faktiskt det har hänt. Men jag tror inte på kärlek.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex och göra armhävningar.

Är du nöjd med ditt liv: Man är väl aldrig hel nöjd med något?

Vad är det värsta du vet? Jobbiga människor, vill bara skjuta dom.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning och är intresserad av att veta.

Vad längtar du till? 11 juni, 22 augusti.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har verkligen hittat fina vänner.

Vad är det finaste du fått? Malte. Han kanske inte riktigt va till mig men är absolut det finaste som kom till denna värld.

Om fem månader: Ska jag snart på coldplay, har säkerligen jobbat genom hela sommaren och ska hälsa på tobbe i stockholm :)

Om ett år?: Har jag fet ångest över mitt trista liv.

Du samlar på: Inget speciellt tror jag.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma ibland. Annars ingen,

Har du strumpor på dig nu: Åh nej verkligen inte.

Är det okej att gråta: Ja det tycker jag. Dock gillar jag inte när jag själv gör det, får panik när andra gör det. Men folk som kan gråta och visa det är bra, det är starka människor det!

När grät du senast: Kommer inte ihåg det.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Ja

Vill du gifta dig: Ja och nej.

Vill du ha barn: Absolut, om jag slipper föda dom.

Är du bra på att laga mat: Det tycker jag.

Är du flygrädd: Nej, älskar det.

Hur vig är du: hehehe, inte så jätte kanske!

Vilken är din favoritglass: Chokladglassen på gårdis!

Tror du på ett liv efter döden: Jag både tror och hoppas.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Jaa, hur det börja sig vet jag dock inte.

Hur ofta tränar/motionerar du: Allt för sällan. Aldrig alltså, jag gillar att inte träna.

Vad är det viktigaste i livet?: Svår fråga, jag vet inte. Känner att jag inte riktigt har något som är absolut viktigaste, min familj låter klyschigt men det kommer långt upp.

Inga kommentarer: