onsdag 6 maj 2009

Åh, nu är jag äntligen klar med min svenska uppgift. Så jäkla skönt och jag hoppas det duger. Problemet är nu att jag inte kan skriva ut det här, eller hemma. Men får gå till skolan lite tidigare imorgon och skriva ut det. Är även klar med Tobbes uppgift jag hjälpte han med. Så nu kan jag iallafall släppa det, kvar är årsredovisning och naturkunskap - innan jag åker iallafall. Sen är det två prov till jag måste göra innan studenten, och gud vad jag älskar skolan just nu.

Idag har jag som sagt jobbat på cafét, det var skönt att slippa skolan en dag iallafall. Sen träffade jag fina Pauline som legat sjuk hela veckan ungefär så det var ett tag sen. Imorgon hoppas jag få träffa Tobbe, och sen är det ju snart helg och vi får se vad denna helg har att erbjuda!

Nu blir det girls of the playboy mansion!