onsdag 30 september 2009

Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.
Nu sitter vi på arlanda och väntar på tåget som går halv 7. Vi landade klockan 3 och jubla när det faktiskt fanns ett matställe öppet. :) En lång dag framför mig, och när det är Greys ikväll måste jag hålla mig vaken ännu längre än vad jag tänkt, max klockan 6.

Lönen kom ju när vi va borta, så nu funderar vi på att hoppa på ett plan någonstans. Försvinna från verkligheten ett tag till skulle inte vara fel.

Visst kan du välja att bryta nu
Men han finns alltid där i ditt hjärta det vet du
Så varför inte låta honom vara där
Du kan ändå aldrig glömma den ditt hjärta håller kär

1 kommentar:

rebeckali sa...

Hamnade på din blogg av ren slump och läser litegrann nu. Måste bara säga att den där texten var så jäkla sann! Bra skrivet om de va du som skrev de :)!