torsdag 26 mars 2009

A new day has begun

Jag älskar att få mail av bokus, då vet man att något fint är på gång. 2 böcker jag har väntat på i en evighet nu och 1 bok som både jag och mama har kollat på flera gånger. Fint, om 3 arbetsdagar landar 3 fina böcker i min brevlåda.

Av vänner, pojkvänner, expojkvänner och ovänner får man nya vänner utav. Vänner är något fint det också, en helt underbar sak någon kom på att man skulle ha, något man behöver. Jag är glad att jag har så många fina vänner i mitt liv, både gamla och nya. Jag har tänkt mycket på vänner idag när jag satt på strandpromenade med coldplay i mina öron, vänner är fint. Det är onödigt att ha ovänner och så många har jag inte, så vitt jag vet. Det är så kul med att få nya vänner också, som får en att skratta en hel dag. Saker man kan säga, som man vet att det inte kommer ut. En som man kan skämta med, om saker man kan tänka tillbaka på och skratta när man känner att man behöver skratta. Ett sms lite då och då är fint från en fin vän.

Idag är en fin dag, jag är på fint-humöret. Allt är fint, även fast solen inte vill titta fram riktigt. Nu ska jag tänka framåt, hur fin min helg kommer att bli. Man ska nog inte tänka så jätte långt fram, men jag känner på mig att den 22 augusti, det kommer bli en såååån fin dag. Fin musik från en fin man, ett fint band. Då ska jag, fina syskon och fina vänner på Coldplay. Tredje gången gillt säger man ju!

Nu ska jag försöka smitta över mitt fina humör på någon annan, som är nedstämd kanske. Någon som är tveksam, någon som mår dåligt. Jag ska leta på någon, för idag känner jag mig stark. Jag har ett fint liv värt att leva, tack vare vänner och familj! Hur bra är det inte?

Inga kommentarer: