måndag 26 april 2010

Jag är en jävel på att samla och köpa! Jag försöker rensa men det är inte lätt, kläder med minnen, kläder som kanske används igen någon gång, kläder som är fina att titta på. Jag har kastat så mycket men likförbannat så är min garderob på gränsen på att explodera. Jag hittade kläder på två ställen till inne i huset, jag får panik på sakerna. Jag har så mycket annat jag packar ner och sparar, affischer på snygga pojkar, tidnings urdrag och minnen. I varenda vrå kan jag hitta minnen som jag ibland tar upp och ler mot. Jag har böcker i mängder, jag köper nya och har ingen plats kvar.

Hur kastar man minnen? Hur kastar jag saker jag fått men inte har användning för? Jag borde kasta allt och köpa nytt. Jag använder knappt hälften men ändå så är det kvar.

Inga kommentarer: