torsdag 22 april 2010

Vart är solen och värmen? Okej April, jag kan inte riktigt räkna med dig men jag har inga kläder för det här, välj på kyla eller värme, ge mig lite värme. Fruktansvärt seg dag, R gick tidigt, så tidigt att jag inte ens vet vad klockan va, om han var försenad eller inte. Jag somnade vidare och ville kasta ut telefonen genom dörren när alarmet ringde. Somnar om och vaknar i panik, så klart.

Nu ska jag duscha och sen åka ner för jobba ett värdelöst pass. Ikväll önskar jag mig en fet godispåse och en bra film. Eller bara ligga i sängen, skratta och prata. Veckorna springer iväg och nu är det helg igen. Exakt en månad på datumet till Grekland. Imorgon är jag ledig igen och förhoppningsvis får jag lön. Då ska jag pilla på saker och känna att äntligen kan jag köpa igen, men jag ska inte köpa, bara känna att jag kan.

Inga kommentarer: