torsdag 11 februari 2010

Idag fikade jag med Julia och Linda. Linda berätta att hon drömt att jag va gravid, satt och smekte min kula och drack vin samtidigt, say whaat? Julia kallade mig då för livsnjutarN ;) Skämt å sido, jag hade en trevlig dag, mer fika med finaste vännerna.

Så har jag även bollat över morgondagens kvälls jobb till Carolina. Jag har hört att om man har ångest för jobbet ska man byta, eftersom jag inte gillar kvällarna och får sån ångest att jag skulle kunna grina ihjäl mig så tänkte jag att en kväll kan jag ju få slippa. Jag är ingen morgonmänniska men jag gillar mer doften av nybakta bullar än matfett.

Jag har jobbat några timmar också. Haft fel-vecka-ont så nu sitter jag i mjukis kläder och gillar min extremt givande dag. Nu ropar Frida att glee börjar, dags att springa alltså.


I'll fall when you leave

Inga kommentarer: