måndag 22 februari 2010

Jag ställer frågan hur mycket man kan samla på sig på fem månader? Jag frågar även mig själv hur jag tänkt att få in en väska som sprängdes när jag lyckades få upp den in i min redan överfulla garderob? Som tur är har jag hela natten att komma på svaret och få in kläderna.

Direkt jag kommer hem så byter jag vanor. Uppe sent och går upp sent. Det är skönt att vara hemma igen. Jag och R har det komplicerat på facebook. Det blir ännu mer komplicerat när vi inte ens pratar med varandra, hur lång tid det tar denna gång kan vi bara slå vad om. Saker som kommer fram som man inte vet om dom stämmer eller inte skrämmer mig.

Nu ska jag pilla på garderoben, natten ska jag spendera med mitt kära tv-dome. TACKA GUD FÖR TRÅDLÖST INTERNET.

och jag hoppas på en fin onsdag kväll med mina finaste och saknade vänner.