lördag 27 februari 2010

Laleh igår va mer än underbart. Försöker pilla upp lite klipp på youtube och visar sen.. Jag är annars sårad in i själen, tveksam och försöker överväga för och nackdelar. Jag fick fina tips på facebook hur jag ska bota krossat hjärta. Kvällen börjar med godis, morgondagen ska det shoppas. Jag ska inte snåla, fina kläder till grekland behövs. Först av allt måste jag sätta undan lite så jag har fickpengar. Nästa vecka ska man begravas av jobb, vill hinna med tid för mina fina vänner, en vinkväll är jag sugen på.

Don't tell me honey, please
I have made a choice
There's nothing in the world
You could do to change my mind

Was looking for a place to hide away
Instead I lost the heart I gave away
Tell me how could love stand a chance again

1 kommentar:

d. sa...

För att leva upp till Laleh-komplimange skickar jag några smarta ord från var dam:

Det finns mer.
Det finns mer.
Det är vi som bestämmer.

:)

Krya på hjärtat!