onsdag 3 november 2010

Idag såg jag filmen Legenden om ugglornas rike med Malte och Jessi. Riktigt fin och mysig film. Precis sådär så att man vill bli en uggla i sitt andra liv. Idag såg jag även en enkel långklänning som jag kände att jag vill gifta mig i. Gifta mig, hujeda mig. Måste vara den där pengabunten jag såg idag som fick mig in på dom tankarna. Inte för att pengar är det viktiga..

Idag har jag också drömt om att få en vardag ledig. Sova länge. Äta lunch ute. Pilla i affärer. Göra saker man bara kan göra på vardagar, i sin egna takt. Jag har också drömt om pengar, kläder och tatueringar. Ny kamera. Presenter, (?? kan inte vara mig själv idag) Kramar. Hålla hand. Närhet. Fina ord. Fina vänner. Semester. Sol. Värme. Och att du inte ska befinna dig så jäkla långt bort när jag bara vill vara, just med dig. Sitta tyst. Skratta. Titta på tv. Fundera på livets frågor. Med dig. dig dig dig.

Inga kommentarer: