onsdag 3 november 2010

Jag älskar kärleken. Att en känsla kan göra något så vackert. Att en känsla kan få en hel kropp att pirra lite extra. Att man känner att man kan göra allt. Stå ut med allt. Man vill gå genom eld och lågor för det där lilla extra. Att känna att man har någon bredvid sig hela tiden, någon som älskar än, villig att göra allt tillbaka. Att sova med någon som håller en hårt hela natten bara för att skydda. Bara en kram kan vara väldigt speciell. De är det här jag saknar, pirret, delad lycka, någon att berätta allt för. Helt plötsligt stod jag kvar ensam, så nära men ändå så långt bort. Av alla gånger så är det här på riktigt, det är de som är lite läskigt, förut har jag alltid vetat att du funnits där, men inte nu, nu är jag själv.

Och sen för lite extra kärlek, så kan man läsa den här fina bloggen. Med dom fina orden. Det är så verkligt, man känner det in i hjärtat. Åh vad jag hoppas att det blir ett lyckligt slut Sarisen.


Inga kommentarer: