torsdag 4 mars 2010

"det är för vårat bästa, tårarna rinner ikapp med regnet när man inser att han har rätt" - MF
Jag är så totalt förvirrad, känslor vill en sak och mina tankar en helt annan. Hur ska man göra så det blir bäst för båda eller blir det någonsin det? När ska du lära dig lyssna på vad jag vill och sluta kasta skit. Sms på sms på sms på sms på sms kommer med ord, funderingar och saker du egentligen inte menar. Det är det jag tänker när jag försöker få dom att rinna av och inte hitta in i hjärtat, att du har en dålig dag, du är sur på någon annan eller att du inte menar det. Men det är nog faktiskt så, det är MIG du är arg på, du menar verkligen det du säger.

Så är det över. Man börjar läka. Men det är ett helvete av smärta på vägen. Och de där ärren blir ju så fula, men på något vänster kan man se charmen i de också tillslut. - MF

Inga kommentarer: