måndag 15 mars 2010

This is it.
Ett avslut är aldrig enkelt och att säga hej då kan vara det värsta. Men nu, fem timmar senare har man fått räta ut lite frågetecken. En tung sten lyftes från min kropp och jag känner mig hel på ett konstigt sätt. Jag avslutar ett lång kapitel i mitt liv och kliver in i ett nytt. Våren är här, en fantastisk resa väntar och världens finaste sommar med världens bästa vänner står runt hörnet.

Det är jobbigt när du går, det är jobbigt att se dig ledsen, det är jobbigt att få dig att erkänna, det är jobbigt att du inte är kvar. Din doft sitter kvar, din värme finns kvar. Snart försvinner det och vi försvinner med det.

1 kommentar:

charlotta sa...

Jag ska nog inte ta bort den, känner bara att jag aldrig skriver något vettigt haha:p Vi får ta och ses lite oftare :) pusssss