tisdag 23 mars 2010

Om någon läste mitt inlägg innan så tyckte jag det mest passade som ett utkast på min blogg. Jag känner en smula smärta men jag tänker om och tänker efter. Ditt val var jävligt idiotiskt, men det är gjort. Det här är första gången på flera år jag kommer vara riktigt ensam till en viss del. Och varför inte njuta av det? Äntligen kan jag också köra på att gå ut stenhårt en kväll för jag är singel, som när vi lyssnar på Single Ladies så får jag också vara med och dansa. Det finns ingenting som kan förstöra eller bryta ner det här nu. Äntligen kan jag börja leva mitt liv på mitt sätt! Nu jävlar världen, Nu ses vi!


1 kommentar:

julis sa...

tänk vad klok man kan bli av att vara singel, right? makalöst underbart och härligt att höra Johanna! Och du har så rätt, varför inte njuta?! Så, det är med glädje jag, den eviga singeln, säger - ''hej hej, välkommen!'' det heter inte living the dream för ingenting! <3