fredag 19 mars 2010

Inatt hade jag en sån konstig dröm. Jag drömde att jag va med barn, men min mage växte aldrig. Det är min mardröm, att jag helt plötsligt föder barn. Tillbaka till min dröm, den va så verklig och jag kan inte släppa taget om den. Folk sa att jag ljög för det inte syntes, jag va så ledsen, jag va så sårad kommer jag ihåg. Jag trodde dom även fast jag hade gjort ett test, jag förneka för min mage aldrig växte. Sån konstig känsla, att vara med barn. De var så verkligt allting.

Jag skulle vilja kunna tyda drömmar, för jag undrar vad det där kom ifrån. Vad min kropp tänker på! Så känner jag mig lite förvirrad, jag glömmer bort saker jag säger jag ska göra. Men Madde, du kan vara lugn, jag tror jag gjorde allt du sa jag skulle göra innan jag sluta idag :). När mamma kom hem fick jag ett sms där hon undra varför knäckebrödet låg i kylen! Så ja, lite förvirrad kanske jag är just nu.

1 kommentar:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Haha jadu sis man kan bli förvirrad när man är gravid så det kanske är bästa att testa ;) Ses sen, kraam!