tisdag 16 mars 2010

Mitt psyke va inte så starkt igår, när allt kom omkring. Inte så värst imorse heller, men de skyller jag på dålig sömn. Det känns så konstigt att så mycket tårar och skrik kan komma ifrån en kropp, bara så där helt plötsligt. Sen kände jag att när personen som stod mig närmaste inte brydde sig ett skit, som Den lovade när den gick härifrån, så va det känslan, ehhhhhhhh jaha? va det här allt efter två år? fuck this.

Jag va hemma hos Linda en sväng, på vägen dit kom låten "Just idag är jag stark" i mina lurar, konstig nog tänkte jag inte på dig just då. Men jädrar vad bra de kändes då, för jag är ju stark. Jag är alltid stark. Jag har alltid vart som jag vill och tänker fortsätta med det. Jag har väntat så länge på just denna dag, och det är skönt att den äntligen kommer.

Inga kommentarer: