torsdag 2 december 2010

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är just dom absolut bästa man kan tänka sig. Jag har nog inte varit så enkel att tas med alla gånger, men ändå så har dom stöttat mig i alla beslut och försökt förstå sig på mina tankar jag har. Nu har vi världens finaste kontakt och jag skulle inte kunna göra något utan att först ringa min mamma. Alla gånger jag har vart sjuk och alla sjukhus besök vi har varit på så har dom ställt upp med allting och gett mig all kärlek man kan tänka sig.

Min mamma heter EvaKarin och min pappa Björn. Dom har varit gifta i snart 21 år. Dom har varit tillsammans i 30 år. Dom har fyra (underbara;)) barn. Två barnbarn. Massa syskonbarn och extra barn. Dom ger alla människor en chans. Dom är absolut dom bästa man kan tänka sig.

Och jag hittar tyvärr ingen bild på dom heller.

Inga kommentarer: