lördag 11 december 2010

Idag var det dop för finaste lilla Vilson. Jag klädde upp mig i leksandsdräkt. Dopet var fint. Vilson va snäll, sa inte ett ord. Malte va duktig när han fick hjälpa till. En super fin dikt ifrån gudföräldrarna. Fin stämning. Och bästa familj och släkt så klart.

Nu är det lördagkväll och jag ligger i sängen tidigt. Skönt att bara vara själv en stund. Jag, min dator, min tv och musiken. Och tankarna. Alla dessa tankar. Ska snart stänga av allt och läsa i min nya bok. Om inte någon från andra sidan bestämmer sig för att logga in och prata med mig.

Min dag igår va bra. Fick spendera tid med Carina, Charlotta och Frida. Massor av timmar. Jag och Frida avslutade kvällen med att hyra film. Ligga i soffan med duntäcke och mysig hund. Somnade så klart och vaknade upp i fel säng i morse. Men det gick ju bra de med. Ibland får man göra lite fel. Man kan ju inte alltid leva efter regler. God natt kära vänner.

Inga kommentarer: