torsdag 9 december 2010

Dag 09 – Min tro
Jag tror på ödet. Jag är ganska så säker att allt inte händer just för en slump, att det alltid finns en mening bakom det. Även fast jag ibland önskar att det inte vore så, som när något jobbigt eller helt värdelöst händer. Som man för allt i världen inte önskar sig så kan hoppas att det bara är en slump och inte någon mening. Nu blev det här jätte konstigt förklarat men ni förstår nog ungefär hur jag menar.

Dag 10 – Mitt favoritplagg
Jag har inget favoritplagg jag haft ett tag. Jag byter favorit rätt så ofta. Men jag har insett att jag är svag för grått. Min garderob har utvecklat från svart till grått! Jag älskar gråa tjocktröjor. Och jag älskar tights. Jag älskar också linnen med brottarrygg. Och jag älskar underkläder. Fina underkläder. Köper alldeles för mycket underkläder. Om man nu kan det.

Inga kommentarer: