onsdag 15 december 2010

Dag 15 - Mina drömmar
Jag har många drömmar om allting. Jag drömmar om att få en fin familj, ett fint bröllop och bo i ett fint hus jag har fått vart med själv och bestämt hur det ska se ut. Eller bo i en fiskarhedenvilla. Jag drömmer om att få se jordens alla hörn. Vara vaken hela nätter och få se soluppgångar och solnedgångar på fina stränder långt härifrån. Jag drömmer om att få varje dag känna mig älskad, varje dag hålla i den finaste handen och varje dag somna bredvid någon jag älskar. Varje dag med evig lycka.


Dag 16 - Min första kyss.
Min första absolut riktiga kyss var nog med min första kärlek. Nere vid strandkanten. Jag va halvfull. Trygg i hans famn. Den var precis så som man önskar att en fin riktigt kyss ska vara. Man fick liksom inte nog.

Inga kommentarer: