torsdag 16 december 2010

Vad jag har skrattat denna kväll. Jag har så sjukt roliga och störda vänner med dom mest konstigaste kommentarerna. Att facebook kan spåra så mycket som Sara kan få det att göra är stöört. Jag har varit sjukt uttråkad idag tills Sara kom in och gjorde min kväll.

Jag känner även att jag inte riktigt uppskattar alla mina fina vänner. Men jag är så himla glad att jag har varenda en utav er. Alla gamla vänner och alla nya som jag precis har lärt känna. Vänner i alla åldrar och det gör mig så sjukt glad, att alla får mig att skratta och får mig att må bra, de är det viktigaste. Och sen lite annat på det, som jag bara vill skriva men inte kan. För jag vet ingenting. Jag gör något jag aldrig gjort, jag kastar mig ut för ett stup och bara hoppas att någon tar emot mig. Eller gör jag det? Jag vet inte ens vad jag gör, jag har ingen kontroll.

i guess you can hang with me

Inga kommentarer: